Zorgverlener?

Posted by on okt 17, 2016 in Blog | 0 comments

Zorgverlener?

Zorgverleners zijn steeds meer gebonden aan richtlijnen van de overheid en werk hun werk is bijna dagelijks een race tegen te klok. Vervelend om je patiënt of cliënt te moeten achterlaten in de wetenschap dat deze stapels ongeopende post heeft, mogelijk zijn of haar pincode niet weet en geen geld heeft voor boodschappen. Uw zorghart vertelt u dan dat dit zo niet langer kan. Herkenbaar?

 

Heeft uw klant of patiënt een belangenbehartiger nodig?
Of heeft u misschien klanten die geen contact met familie hebben en in toenemende mate afhankelijk worden door cognitieve beperkingen? Merkt u dat de vraag of zij de huisarts willen bellen knikkend wordt beantwoord, maar er geen actie volgt? Of dat uw cliënt u vraagt beslissingen te nemen over zorgvragen? Met wie bespreekt u een eventuele opname als er geen contactpersoon is?

 

Financiën en verzorging op orde
In al deze situaties kan ZorgEven iets voor u betekenen. Iedereen verdient goede zorg. Schakel een professionele belangenbehartiger in om een stevige basis voor uw patiënt of cliënt te creëren.  Beschermingsbewind en/of mentorschap voorkomt financieel misbruik, schulden en geeft klanten (en u) de zekerheid dat financiën en verzorging op orde zijn.

ZorgEven kan de mentor van uw cliënt zijn. Indien uw cliënt een bewindvoerder nodig heeft, bel gerust voor advies en bemiddeling naar goede bewindvoerders. ZorgEven helpt u graag verder.

Daarnaast nodigen wij zorgverleners, casemanagers, en andere betrokkenen die een vraag hebben met betrekking tot een lopende casus uit om ons te bellen. Wij denken graag (anoniem!) met u mee over mogelijke oplossingen.

 

Meer weten over ZorgEven?
Wilt u meer weten over mentorschap van ZorgEven? Neem dan contact op met ZorgEven. Dit kan via e-mail, het contactformulier op deze website of telefonisch op 06-12944719.

Leave a Reply